1.

Nejprve vaši žádost posoudíme a  připravíme vám nezávazný návrh optimálního řešení.

2.

Součástí návrhu řešení je i  případné pokrytí investice spojené s  vybudováním přípojky a  zajištěním dodávky.

3.

Kontaktujeme vás nejdéle do  24  hodin.

Kontaktní formulář

Řeším

Kontaktní údaje

Jaké získáte benefity?

Spolehlivý zdroj tepelné energie

Nepřetržitá pohotovostní a  servisní služba

Bezpečná dodávka tepla bez starostí s  údržbou a  revizemi

Podmínky přechodu /
opětovného připojení

Zjistit více

  • Každou žádost o  připojení k  centrálnímu zásobování teplem posuzujeme individuálně na  základě dat poskytnutých žadatelem.
  • Žádost je možné podat buď prostřednictvím portálu vyjádření k  existenci sítí, nebo zasláním nezávazné poptávky našemu obchodnímu oddělení.
  • Pro napojení nového objektu či opětovné připojení odběratele je potřeba mít v  napojovacím bodě dostatečnou výkonovou kapacitu. Je‑li kapacita pro napojení v  místě přípojky dostatečná a  připojení nebrání žádné nepřekonatelné překážky (věcná břemena, nemožnost získat stavební povolení atd.), vydáme kladné stanovisko k  realizaci připojení.
  • V  opačném případě požadavek převezme naše obchodní oddělení, které provede posouzení možnosti vybudování technologie na  náklady TERMO Děčín. Poté předložíme potenciálnímu zákazníkovi indikativní nabídku připojení, včetně odhadu nákladů a  návrhu spolupráce.
Obrázek muže a  ženy
Obrázek muže

Často se ptáte

  • V TERMU Děčín si zakládáme na stabilitě služeb a zákazníkům přinášíme spoustu výhod: 

    • Bezpečné teplo – Plynové kotelny vždy představují potenciální riziko exploze. S  naším centrálním zásobováním se nemusíte ničeho obávat.
    • Žádné starosti s obsluhou a rychlý servis 24/7 – Když nastane problém, stačí zvednout telefon a zavolat. Díky prediktivnímu systému řešíme závady ještě předtím, než doopravdy vzniknou. Naše servisní služba je vám nonstop k  dispozici a  závady řešíme okamžitě.
    • Stabilní a lokální firma – TERMO Děčín je zavedená firma a na trhu funguje desítky let. U konkurence je riziko, že skončí ze dne na den. Na Děčíně a jeho obyvatelích nám záleží, nejsme cizí korporát.
    • Ekologie – Poskytujeme ekologičtější řešení ve srovnání s konkurencí díky unikátnímu využití geotermálního zdroje.
    • Tiché řešení – Centrální zásobování teplem nevydává žádný hluk, což bývá například problém tepelných čerpadel.

    Mezi dalšími službami klientům TERMA nabízíme individuální natavení předávacích stanic, proměření objektů infrakamerou, správu a provoz domovních plynových kotelen či zhodnocení alternativních zdrojů tepla. 

  • Aktuální ceník najdete na webu TERMA Děčín v příslušné sekci na tomto odkazu. Vždy je potřeba vnímat, že aktuální ceny v ceníku odpovídají předběžné ceně pro daný rok. Výsledná cena tepla je počítána až po konci kalendářního roku.

  • Povinnosti ohledně údržby koncových rozvodů topných systémů závisí na vlastnictví a odpovědnosti jednotlivých subjektů. Stručně řečeno: Teplárna se stará o teplo od centrálního zdroje až po hlavní uzávěr nebo předávací stanici. Majitel domu odpovídá za rozvody v budově, včetně radiátorů. 

    Teplárna se obecně stará o výrobu a distribuci tepla do odběrného místa, dále udržuje a opravuje primární rozvody, tedy teplovody mezi teplárnou a hlavním uzávěrem nebo předávací stanicí u domu. Navíc teplárna musí distribuovat teplo v souladu se smlouvou a právními předpisy. 

    Majitel domu (SVJ, bytové družstvo nebo soukromý vlastník) se pak stará o  sekundární rozvody, tedy ty, které vedou od hlavního uzávěru či předávací stanice po celém domě až k jednotlivým bytům a jednotkám. Starat se má také o údržbu a opravy radiátorů a otopných těles (často o společné části pečuje SVJ nebo družstvo a za radiátory v bytě odpovídá vlastník bytu). Dále má majitel nebo správce nemovitosti zajistit pravidelné revize a čištění rozvodů a  také dodržování smluvních podmínek s teplárnou.